DEVENTER/HOLTEN – Heel Holten staat nog op z’n grondvesten te trillen. Het creatieve bureau aan de Stationsstraat 1 pakt het vijftienjarige bestaan op ludieke wijze aan. Eigenaar André Heetkamp liet letterlijk een BOMmetje afgaan in het centrum van Holten om hier aandacht voor te vragen; uiteraard wel op een originele manier, want creativiteit is zijn sterkste troef.

Met zijn team van gedreven Reclamemakers wordt het unieke jubileum op geheel eigen wijze gevierd; een nieuwe look, website én locatie zijn met trots en veel BOMbarie gepresenteerd.

Kompas voor de toekomst
Reclamemakers heeft de afgelopen maanden niet stilgezeten. Er werd keihard gewerkt aan hun eigen branding; het kompas voor de toekomst. Na uren brainstormen en dagenlang hersens kraken, is alles nu op z’n plek gevallen. Hoogste tijd om het aan de wereld te laten zien.

De B.O.M. Reclamemakers Bedenkt, Ontwerpt en Maakt. Dat doen ze al sinds 2006. Voor uiteenlopende klanten. Van een logo, website of magazine tot een compleet nieuwe huisstijl.

Het begint allemaal met een krachtig merk, waarmee organisaties de markt kunnen veroveren. De visuele uitstraling van het merk levert daaraan een belangrijke bijdrage. Het is het eerste wat klanten zien. Reclamemakers geeft elk merk een passende uitstraling. Door zich te verdiepen in het betreffende bedrijf of de organisatie, de juiste vragen te stellen en daar hun creativiteit op los te laten, komt Reclamemakers tot een krachtige profilering. Precies wat klanten nodig hebben!

Het creatieve bureau op de hoek
Het bedrijf groeide. Letterlijk! Het team werd groter en er kwamen steeds meer opdrachten bij.  Eén ding is al die vijftien jaar hetzelfde gebleven. Reclamemakers is nog altijd dat creatieve bureau op de hoek. Dat graag meedenkt, een frisse kijk op zaken geeft en… waar je altijd even kunt binnen stappen om te sparren. Wat voor vraag je ook hebt. In Holten, maar sinds kort ook in Deventer.

The End
Hopelijk is de rust wedergekeerd in Holten. Wil jij toch nog wat BOMbarie voor jouw merk? Kijk dan vooral op www.reclamemakers.nl.

Vorig artikelColumn Mikal Stet: Zo gehoord, zo gezien, zo geschreven
Volgend artikelAsperges, ze zijn er weer bij de Braamhof (interview)